Biuletyn Informacji Publicznej
Gminnego Centrum Informacji w Mszczonowie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Newsletter

Newsletter
Chcesz otrzymywać informacje na temat Biuletynu? Zapisz się!

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

«wrzesień 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gci.mszczonow.pl

Treść strony

Magdalena Podsiadły - Dyrektor Gminnego Centrum Informacji

Zakres obowiązków: Zarządzanie personelem, finansami i bieżącą działalnością Centrum, koordynacja działań promocyjnych w gminie, współpraca z innymi organizacjami, reprezentowanie GCI wobec innych podmiotów, kompleksowe przygotowywanie oraz realizacja i rozliczanie projektów z dofinansowaniem zewnętrznym.

Z ramienie Gminy Mszczonów koordynuje współpracę w ramach Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Ziemia Chełmońskiego".

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-01-29 15:34
  • zmodyfikował: Dagmara Bednarek
    ostatnia modyfikacja: 2019-01-29 15:36

Beata Sznajder - Dyrektor Gminnego Centrum Informacji do listopada 2018 r.

Obecnie: Starosta Powiatu Żyrardowskiego

Zakres obowiązków: Zarządzanie personelem, finansami i bieżącą działalnością Centrum, koordynacja działań promocyjnych w gminie, współpraca z innymi organizacjami, reprezentowanie GCI wobec innych podmiotów, kompleksowe przygotowywanie oraz realizacja i rozliczanie projektów unijnych realizowanych w ramach EFS (RZL, POKL).

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-01-29 15:36

Joanna Fijałkowska - Główna księgowa

Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej zgodnie z określonymi w przepisach prawa oraz w przepisach wewnętrznych jednostki zasadami rachunkowości. Planowanie budżetu i sprawozdawczość budżetowa. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Sprawowanie nadzoru nad całością gospodarki finansowej GCI.

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-01-29 15:37
  • zmodyfikował: Dagmara Bednarek
    ostatnia modyfikacja: 2019-01-29 15:38

Jacek Gołyński - Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń

Zakres obowiązków: Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w zakresie rozliczeń płacowych zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostki oraz koordynacja działań kadrowych. Rozliczenia ZUS, podatek dochodowy od osób fizycznych. Gospodarka kadrowa pracowników GCI.

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-01-29 15:38

Anna Łojszczyk - Starszy specjalista ds. szkoleń i analizy rynku pracy

Zakres obowiązków: W GCI zajmuje się bieżącą obsługą klientów, przekazywaniem informacji zawodowej osobom bezrobotnym i szukającym zatrudnienia, prowadzi bazę danych osób bezrobotnych oraz statystykę dotyczącą lokalnego rynku pracy. Organizuje i koordynuje szkolenia oraz czuwa nad organizacją pracy w sali komputerowej. Udziela konsultacji dotyczących dofinansowania na założenie i rozwój działalności gospodarczej oraz przekazuje informacje dotyczące funduszy unijnych.

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-01-29 15:40

Aleksandra Kacprzak - Młodszy specjalista ds. zarządzania informacją

Zakres obowiązków: Obsługa zwiedzających i organizacja pracy IPZM, prowadzenie dokumentacji dot. zbiorów i eksponatów zgromadzonych w Izbie, koordynacja przepływu informacji służbowej pomiędzy Izbą a GCI, dbanie o wizerunek Izby, współpraca przy tworzeniu treści merytorycznych, prezentacji multimedialnych, materiałów promocyjnych, redagowanie serwisu internetowego www.izba.mszczonow.pl, upowszechnianie wiedzy o historii Ziemi Mszczonowskiej poprzez informację i promowanie wydarzeń patriotycznych oraz kulturalnych o charakterze historycznym związanych z gminą Mszczonów, współpraca z lokalnymi organizacjami i stowarzyszeniami zajmującymi się tematyką historii i dziedzictwa Ziemi Mszczonowskiej oraz innymi organizacjami działającymi na rzecz mszczonowskiej społeczności a także współpraca z innymi jednostkami przy realizacji akcji promocyjnych, spotkań i zajęć edukacyjnych.

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-01-29 15:42

Dagmara Bednarek - Specjalista ds. promocji i zarządzania informacją

Zakres obowiązków: W Gminnym Centrum Informacji zajmuje się obsługą medialną wydarzeń w Gminie Mszczonów i okolicy na potrzeby lokalnego biuletynu „Merkuriusz Mszczonowski” oraz innych środków masowego przekazu. Redaguje serwisy internetowe: www.mszczonow.pl, www.gci.mszczonow.pl, www.izba.mszczonow.pl, realizuje lokalne i krajowe kampanie promocyjne, współtworzy treści materiałów promocyjnych, prezentacji multimedialnych i innych na potrzeby konkursów, seminariów, rankingów, w których udział bierze Gmina Mszczonów, a także przeprowadza sondy, wywiady i ankiety na jej terenie. Z ramienia Gminnego Centrum Informacji, współpracuje z Izbą Pamięci Ziemi Mszczonowskiej przy realizacji akcji promocyjnych, spotkań i zajęć edukacyjnych, mających na celu popularyzację wiedzy o historii regionu.

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-01-29 15:43
  • zmodyfikował: Dagmara Bednarek
    ostatnia modyfikacja: 2019-03-05 11:48

Elwira Koprowska-Skalska - Specjalista ds. zarządzania informacją

Zakres obowiązków: Koordynuje funkcjonowanie fili GCI w Osuchowie. W centrum zajmuje się doradztwem dla rolników, pomocą w wypełnianiu wniosków unijnych, bieżącą obsługą klientów z terenów wiejskich.

Metryka

  • opublikował: Dagmara Bednarek
    data publikacji: 2019-07-31 16:08
  • zmodyfikował: Dagmara Bednarek
    ostatnia modyfikacja: 2019-07-31 16:09

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 4153
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-07-31 16:09